Afegir a Calendari
Quan:
20 de febrer de 2025 @ 18:00 – 20:30
2025-02-20T18:00:00+01:00
2025-02-20T20:30:00+01:00
On:
Institut d'Estudis Catalans. Sala Nicolau d'Olwer
carrer del Carme
47 - Barcelona
carrer del Carme
47 - Barcelona
Formulari d’inscripció: https://inscriu.me/ca/marques-fabricants-marques-blanques-marques-negres-cap-a-on-va-el-consum-alimentari
PRESENTACIÓ
En aquesta taula rodona s’analitzarà l’evolució de les diferents tipologies de marques i es debatrà el seu impacte en aspectes com preus, qualitat, innovació, estructura empresarial i traçabilitat, entre altres. També es discutiran les pautes de futur del consum alimentari en un món cada vegada més influït per la intel·ligència artificial.
No us perdeu aquesta oportunitat d’entendre cap a on es dirigeix el consum alimentari i les marques en un context de canvi constant i innovació tecnològica.
PROGRAMA
18.30 Presentació a càrrec de Lourdes Viladomiu, coordinadora de la secció d’agricultura i alimentació de la ICEA
Taula rodona. Ponents
- Gabriel Izard. Economista i professor amb 15 anys d’experiència a l’Associació Espanyola de Codificació Comercial (AECOC). Expert en etiquetatge, marques i estratègia empresarial.
- Josep Mele. Enginyer i MBA per Harvard University, actualment treballa al Boston Consulting Group als Estats Units. Coneix en profunditat els canvis globals en les estratègies empresarials des de la perspectiva de la distribució.
- Isabel Torrella. Biòloga, comercial i tècnica d’assessorament en matèries primeres agroalimentàries. Aporta una visió àmplia sobre l’evolució de les empreses del sector durant les darreres dècades.
20.00 Participació públic
20.30 Fi de l’acte