carrer del Carme
47 - Barcelona
Formulari d’inscripció: https://inscriu.me/ca/marques-fabricants-marques-blanques-marques-negres-cap-a-on-va-el-consum-alimentari
PRESENTACIÓ
En aquesta taula rodona s’analitzarà l’evolució de les diferents tipologies de marques i es debatrà el seu impacte en aspectes com preus, qualitat, innovació, estructura empresarial i traçabilitat, entre altres. També es discutiran les pautes de futur del consum alimentari en un món cada vegada més influït per la intel·ligència artificial.
No us perdeu aquesta oportunitat d’entendre cap a on es dirigeix el consum alimentari i les marques en un context de canvi constant i innovació tecnològica.
PROGRAMA
18.30 Presentació a càrrec de Lourdes Viladomiu, coordinadora de la secció d’agricultura i alimentació de la ICEA
Taula rodona. Ponents
- Gabriel Izard. Economista i professor amb 15 anys d’experiència a l’Associació Espanyola de Codificació Comercial (AECOC). Expert en etiquetatge, marques i estratègia empresarial.
- Josep Mele. Enginyer i MBA per Harvard University, actualment treballa al Boston Consulting Group als Estats Units. Coneix en profunditat els canvis globals en les estratègies empresarials des de la perspectiva de la distribució.
- Isabel Torrella. Biòloga, comercial i tècnica d’assessorament en matèries primeres agroalimentàries. Aporta una visió àmplia sobre l’evolució de les empreses del sector durant les darreres dècades.
20.00 Participació públic
20.30 Fi de l’acte
Aviat el programa de l’acte